Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Effektiva möten

Publicerad 2009-08-11 18:08:05 i Allmänt,

Sådant tycker jag om, när möten går snabbt och effektivt och att det ändå känns som man har fått med det mesta. var över hos min föreningskompis och granne G.S.P. nu i eftermiddag för att planera föreningsträffen för Unga Hörselskadade som skall gå av stapeln den sista helgen i augusti. Jag och G.S.P är huvudansvariga så vi försökte att planera ihop allt kring helgen... Och det gick bra..

Som sagt så har min smester börjat nu, befinner mig just nu i Örebro men skall imorgon vidare upp till Mora, skall bli skoj.. Får uppdatera bloggen sen efter med semesterbilder och så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela