Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Universitets start

Publicerad 2008-09-04 07:44:48 i Allmänt,

Nu är man tillbaka i leken igen. I måndags startade universitetet på allvar. Känns ändå rätt bra, förutom all juridik som ska läsas, suck.. Inte alls min sak.


Annars har jag mer eller mindre bott hos läkare de sista dagarna. Har varit nere på USÖ flera gånger för CI: t, värken vill inte ge med sig, inte det minska skoj. Och sen har jag varit hos optikern också, ska dit imorron igen, kan ju inte fortsätta att se dubbelt på nära håll så..


Annars har jag tränat en del i veckan, har varit jätteskönt. Har blivit ett pass spinning och ett med kick boxning än så länge, blir även lite step nu ikväll,


Ja, ja, ska hoppa in i duschen nu, läsa några sidor till i boken och sen iväg till universitetet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela