Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Presentkort är bra

Publicerad 2008-09-18 17:34:22 i Allmänt,

idag på förmiddagen hade vi seminarium. Vi hade tidigare gjort förberedelser i studiegrupperna, så det kädes som vi hade en rätt så bra grund att stå på idag, inte så mycket nytt...

Åkte sedan ner till stan, har hört att 2:dra hands butiken här i stan ska vara bra, de har massa böcker och allt möjligt. Åkte dit, köpte en duk som såg slitt ny ut, och sedan en kristallvas, inte illa att betala endast 60 kr för båda.

Gick sedan till intersport för att se om de fått hem jackan, och den hade kommit, men var inte uppakcad än, men de hörde av sig till min mobil nyss att den var framme, så bara att åka ner och hämta den nu. ska ändå ner och träna så, kanonbra...

Gick sedan vidare till medborgarkontoret. Har hörrt att man som student och nyinflyttad kan få lite rabatter. Och o ja, 1000 kr presentkort på akademibokhandel på campus är inte fel, det enda jag msåte göra när ajg handlar för det är att ta med leg så de ser att jag är jag... Lite andra rabatter också, bland annat på Brickebacken gym, så tänkerr gå dit och träna nu någon gång. Även med rabatt på badet, så tänker gå till Gustanvsvik och sima någon gång också, perfekt, perfekt..

Pratade med farfar i telefon förut också, han är kvar på sjukhus och ska operera in en pacemaker imorgon, skönt att det blir ordning på det också, så han får nog snart komma hem sen igen ser det ut som...

Japp, ska dra och hämta jackan nu, och träna step, jiha...

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2008-09-20 18:25:39

HEjhej hoppas allt e bra me din farfar..vi höres

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela