Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mycket flyter på trots förkyldning

Publicerad 2008-09-11 10:26:48 i Allmänt,

En höstförkyldning ahr smygit sig in i min kropp, ja ja, det var väk rätt så väntat att man skulle bli förkyld snart nu när universitetet startat igen, och man dagligen träffar massa med människor. Dessutom så var jag ju uppe i Leksnad i helgen, och jag har en viss förmåga att bli förkyld när jag varit där, fråga mig inte varför, men 9 av 10 gånger när ajg varit där blir jag förkyld efter...

Annars måste jag säga att det flyter på ganska så bra med det mesta. Studierna flyter rätt bra nu, skönt det. Håller på med grupparbete, och gjort det som jag ska gör atill idag, skönt skönt.. Till måndagens inlämningsuppgigt har jag 40 sidor kvar att läsa, samt en sida till som ska skrivas, inte så farligt, det hinnar jag med. Har lite grann annat att läsa också, men känner ändå att det flyter. Kanske med lite tur kan klara nästa tenta också...

Annars laddar jag för nollningen nu idag, ska med på stadsvandringen, brr, kallt kommer det att bli, får ta de varma kläderna idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela