Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Lite slö trött tror jag

Publicerad 2008-09-12 16:32:34 i Allmänt,

Är tack och lov väldigt sällan jag gör så som jag gjorde i eftermiddag, jag gick och lade mig på grund av att jag var väldigt trött, och vad händer, jo jag somnade och sov i två timmar. Denna sömn behövde jag nog i och för sig då jag bara sovit typ 5 timmar inatt. Och dessutom är förkyld fortfarande.


Annars har dagen rullat på. Gick upp tidigt, strax efter 05,30 och åt frukost. Promenerade sedan ner till stan, var på ett möte där. Underbart när vissa på mötet helt oplanerat kan tsp och börjar kommunicera med mig, ja ibland blir man glad, och j, det är ju Örebro vi lever i som sagt. Dock ett minus till föreläsare som de första två minuterna stod och pratade om hur det kändes att ha en tolk intill sig, prata på för sjutton, strunta i tolken.


Sedan blev det ett besök hos audionomen, fick göra en ny propp till mitt CI, den andra är i två delar, inget bra det inte. Handlade sedan lite småsaker, köpte en stegräknare, mest för att det kan vara intressant att se hur många steg jag går på en dag, man ska ju gå 10 000 och det borde jag slå med råge, jag är ju typ alltid ute och promenerar så, kan bli intressant att se resultatet sen, chansar på ett genomsnitt på 12 -14 000 får se hur nära jag kommer...


I eftermiddag ja, har sovit. Har nu gått ett varv med dammsugaren. Och ska ta en dusch och sen köra igång och laga mat, tror att mamma och pappa är här om ca 1,5 timma. Ska bli skoj att träffa dem, var nästan en månad sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela