Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Hektisk men bra helg

Publicerad 2008-09-14 21:35:40 i Allmänt,

Söndag kväll igen, helgen började och vipps så var den slut. Mamma och pappa har varit här större delen av helgen, var trevligt. De kom i fredags kväll, vi åt lite, kollade på tv, åkte en sväng i Örebro och så, allmänt lugnt. Igår var desto mer hektiskt. På morgonen åkte vi ner till stan, sprang runt där lite. Lunch på Kina muren, gott, gott. Sedan blev det ett besök i svampen, första gången jag var där, fin utsikt var det i alla fall...


Sedan blev det Marieberg, köpte nya blomkrukor, och kollade på databordet som jag skulle köpa. Då var det slut på Jysk vid Marieberg, men fanns vid det andra Jysk norr om stan. Så blev en tur in på IKEA, köpa en byrå och sen hem lämna mamma och jag och pappa skulle stressa till Jysk innan kl. 16. Ja då vi han, parkerade typ bilen 15,50 tror jag =) Köpte bordet, och åkte hem.


Mamma och pappa fixade ute, jag skrev inlämningsuppgiften till på måndag, var nästan klar, men alltid lite att justera det sista. Kvällen ägnades åt möbelmontering. Jag och pappa är nästan proffs på Ikea möbler nu, har köpt mycket där det sista halvåret =)


Idag monterades databordet klart, installerade datorn och det igen. Sen åkte mamma och pappa vid lunch. Jag tog en långpromenad, och sen hem och läste 50 sidor. Borde läsa mer, men får se vad jag orkar, kanske klarar 20 till ikväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela