Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Fullt ös..

Publicerad 2008-09-17 21:10:09 i Allmänt,

De senaste dagarna har allt rullat på i ett hiskeligt tempo, jag hänger nästan inte med själv. Är typ aldrig hemma i lägenheten, vilket jag saknar lite. Känner att det finns saker som jag behöver göra här hemma också, gå ett varv med dammsugaren skulle ju inte skada t.ex.


Vad har hänt de sista dagarna då? Jo i måndags hade vi seminarium på förmiddagen, det gick bra. Vi redovisade och sen diskuterade vårt fall som vi jobbar med. Blev godkända på det muntliga i alla fall, det skriftliga får vi nog svar på nästa vecka skulle jag tro, men skulle bli väldigt förvånad om vi blev underkända på det liksom... i måndags fick vi också en ny seminarieuppgift till på torsdag. Vi försökte då ringa tc, men de var inte så värst positiva precis, min klasskompis A blev rätt avsnäst av dem i telefonen och de förklarade att man var tvungen att boka i mer god tid, osv. men vad gör man när man precis fått uppgiften liksom? Men klampade ändå upp till BSR och klagade där och sa att de måste ha bättre framförhållning, avsnäst där med, ja ja inte min dag.. Åkte iväg till stan sen, kolla på höstjacka, börjar bli behov av det nu. Men min storlek var slut, kommer hem på torsdag troligtvis, får åka tillbaka då igen och kolla.


Kvällen var det nollning, Campus camp, var tätt så trevligt..


Igår var det föreläsning hela dagen. Och sen på kvällen lekte jag teckenspråkslärare, var skoj. Leder en nybörjargrupp och alla var så duktiga, var skoj.. fick även meddelande från pappa igår att farfar tvingades åka in till sjukhus med ambulans, ont i bröstet, men det löste sig rätt bra sen, ha ligger fortfarande kvar men mår rätt bra, så det var skönt.


Idag har det varit grupparbete, och sen tolkanvändarmöte, gissa om någon sa ett och annat där.. men fick ändå bra svar på mina tankar tycker jag är nöjd..


Planerna inför imorgon är många de också, seminarium på förmiddagen, sen kolla om jackan har kommit. Hem och fixa lite, sen ner och träna på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela