Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Fest kvällen

Publicerad 2008-09-28 12:22:31 i Allmänt,

Hade trevligt igår kväll. Blev inflyttningsfest hos T, var dock bara sex stycken som var där, men var trevligt och bra. Satt där från 20- tiden fram till halv tolv och snackade, drack lite vin, åt lite snacks och så. Lite trevligt måste man få ha ibland faktiskt. Sedan bestämde vi oss för att gå ut. Två från vår grupp avvek och gick till ett annat ställe, men jag och tre till bestämde oss för Björnstugan. Väl framme upptäckte vi att de hade 23 års gräns.. men tänkte att vi chansar, vi ko0mmer nog in ändå, eller jag kommer nog in ändå rättare sagt, de andra var ju över 23 så. Men blev stoppad av vakterna och fick inte komma in, typiskt, första gången jag blivit stoppad faktiskt, har alltid klarat mig innan.


Men som tur var så var en annan kompis och några vänner till henne på klaras, så gick dit istället och var med dem. Var trevligt. Blev sedan sista bussen hem och kom i stäng vi kvart över tre, halv fyra inatt. Men är förvånansvärt pigg idag ändå. Håller på att laga mat nu, tvätta massa tvätt och plugga. Måste också passa på att gå ut lite, är så härligt väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela