Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Det börjar nog lugna ner sig en aning

Publicerad 2008-09-29 20:42:08 i Allmänt,

Har pluggat som bara den i några veckor nu, läst och läst och läst, och massa grupparbete. har varit lätrorikt och intressant, och jag gillar starkt upplägget på denna termin med att få fall att jobba med, känns lite mer kopplat till verkligeheten nu om man säger så, vilket är jätteskoj.. Har haft föreläsningar idag, en bra nu på eftermiddagen, rikgit bra var den till och med, handlade om adoptioner, men den på förmiddagen kunde man ju både ha och mista, gud vilken flummig människa det där alltså, undra om hon fattar själv vad hon snackar om. Säger bara halva meningar och sedan avbryter, hmm.

Efter plugget blev det en sväng till affären nere vid Österpaln, köpta taco saker, bra att ladda inför att kompisarna kommer hit på onsdag kväll. Väl hemma igen blev det att försöka skriva ner info till vårt grupparbete som vi ska jobba med imorgon. gick rätt bra, är typ klar nu, bara läsa igenom det imorgon bitt i och kommentera lite, är för seg för att sitta med det nu. Läste också 20 sidor i kurslitteraturen, så det flöt på det också, skönt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela