Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Batterierna var visst slut...

Publicerad 2008-09-27 09:15:15 i Allmänt,

Hade tänkt lägga upp några höstbilder, men batterierna i kameran var visst slut, ja, ja, kaddar dem nu så får jag lägga upp dem imorgon istället..

Annars är jag förkyld igen, hostig och snuvig, men på benen i alla fall, skönt det..
 
IUgår rullade det på hela dagen, var nere på möte i stan på morgonen, var bra. Sedan till universitetet och hade ett seminarium på två timmar bara. Gick snabbt och smidigt, men ändå rätt så intressant. Även om jag tyckte att seminariet i torsdags eftermiddag med rollspel då jag fick spela sicialsekreterare var mer trevligt =)

Sedan efter universitetet följde ajg med min klasskompis A hem, käkade lite och sedan tog cyklarna till marieberg. Var trots förkyldningen en skön cykeltur i det fina höst vädret. På marieberg blev det köp av födelsedags present till farfar, och sedan ett par nya byxor och lite mat till mig, så det blev bra. Jobbigt att cykla hem igen sen med alla dessa saker bara..

kvällem igår blev lugn, satt hemma och halvslöade, men otroligt skönt att få göra det också ibland, som student kan man väl få vara värd det någon gång.

Idag ska jag ner till Skövde, känns lite konstigt att åka dit, och sen tillbaka till Örebro igen utan att mellanlanda i Hjo. men fanns inga biljetter tillbaka imorgon, så blir att dra upp hit på en gång igen. Men åker hem om två veckor. Är ju över en månad sen jag var i Hjo nu, så börjar bli dags snart känner jag.

Sedan ikväll blir det fest hos en kompis T, ska bli trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela