Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Styrelsemöte i storstaden

Publicerad 2008-10-19 20:58:07 i Allmänt,

Styrelsemötes helg i Stockholm. Har varit trevligt och bra och många intressanta diskussioner. Åkte med tåget från Örebro igår kl. 8, och stressade upp till kansliet, tåget var försenat upp till Stockholm, som alltid. Hade sedan massa diskussioner igår, var bra, men vi var väldigt överens och det var rätt så snabbt avklarat. Efter mötet stressade vi iväg till vårt vandrarhem AF Chapman. Tur att jag hade folk med som hittar, jag och stor staden går inte riktigt ihop =)


Därefter skulle vi till HISUS och jag skulle föreläsa, jag tror jag stressade folk rätt bra på vägen dit, förlåt. men har det i mig att en föreläsare ska inte komma försent utan vara framme i gods tid. Men vi hann till sist i alla fall. Föreläsningen gick väl hyfsat, men tråkigt att det inte var mera folk där.


Idag har vi klubbat igenom alla våra beslut. Jag blev sammankallande för en Almedals planeringsgrupp. Skoj det, hoppas att vårt arbete kommer att gå bra framöver. Kl. 15 tog jag tåget från Sthlm och hem, och skönt att lämna staden bakom sig faktiskt. Nu har jag fixat lite med ungdomskonferensen, hittade den sista föreläsaren nu idag, jätteskönt. Nu är den delen klar. Har också städat lite...


Nu är det snart dags Att sova. God natt..

Kommentarer

Postat av: Gudrun

Publicerad 2008-10-27 17:24:52

Det är lugnt. Jag har sympati för varför du blev stressad, och ni hittade ju bra sista biten också, så jag kunde ta det lugnt. Välbehövligt.



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela