Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

RGH/D möte

Publicerad 2008-10-21 20:15:27 i Allmänt,

Stressig dag, men roligt, har gått i ett hela tiden minst sagt. Gick upp 05,20, tog bussen till stan tränade spinning. Mötte sedan folk på stationen för att gemensamt ta oss till Tullängsskolan, möte om RGD/RGH rapporten. Mötet var jättebra, mycket intressanta diskussioner. Stressade sedan iväg till A, pratade lite, åkte hem..


Sedan iväg och ledde min tsp lektion, är imponerad av dem måste jag sägas, de är jätteduktiga. Nu är jag hemma igen och snart kommer A, så ska vi plugga lite. Imorgon blir det sedan att kliva upp med tuppen igen, och åka till Göteborg och CI - teamet, hoppas att det går bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela