Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Falska energin på väg att gå över

Publicerad 2008-10-12 20:14:40 i Allmänt,

Jag har varit jättepigg de sista dagarna, trots att jag egentligen borde varit helt slutkörd med tanke på att jag inte sovit typ någonting nätterna mellan tisdags- torsdags, men är väl alla mediciner som har gjort det. Nu börjar dock tröttheten komma igen, vilket jag tycker är bra, är ju ett friskhetstecken liksom.

Annars har jag postat mina klagomål mot vårdcentralen idag, skcikade de dem till patientnämnden, få se vad som händer sen, känner att jag inrte vill att andra skall behöva råka ut för samma sak bara..

Ja j, nu ska jag opcaka upp mina saker som ligger huller om buller, sen sova, tidigt...

Kommentarer

Postat av: Malin Svensson

Publicerad 2008-10-12 20:19:16

Här kan du samla poäng så du får gratis presentkort till Kicks eller Makeupstore! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 [kopiera exakt för att få mer poäng] kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela