Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vinterväder och lite julstämning

Publicerad 2008-11-23 13:34:03 i Allmänt,

Vintern har kommit vilket jag tycker är jättemysig. Att ha snö ute, lite vitt som lyser upp tillvaron samtidigt som det är minusgrader och man slipper allt regn, underbart, hoppas bara att det håller i sig några dagar till.


Annars har helgen i Hjo varit väldigt lugn. Jag har varit ute och promenerat, sytt gardiner och fixat lite på rummet här hemma. Igår passade jag också på at spela lite saxofon, vilket är väldigt sällan jag gör nu för tiden. Men tydligen så sitter det mesta utav kunskapen ändå kvar, mamma sa i alla fall att det lät rätt så bra även om jag själv mer eller mindre tycker att det låter som en tramporgel =)


Just nu väntar jag på att mamma skall diska klart, sedan blir det att gå ut på en liten promenad i vintervädret.. för övrigt börjar jag komma i julstämning nu, lyssnar på julmusik idag, mysigt just nu rullar "Julen är här" med Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela