Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tillbaka till rutinerna

Publicerad 2008-11-02 07:32:29 i Allmänt,

Nu var min lilla vistelse i Hjo över. Idag blir det att åka tillbaka till Örebro igen. Men känns rätt bra det också. Tillbaka och komma in i de vanliga rutinerna igen. Idag blir det dock en rejäl omväg på min resa. Skall ner till Göteborg på styrelsemöte med Knuten. Så blir att resa ner dit, springa lite på stan, se om jag hittar något skoj för de presentkort jag fick i födelsedagspresent. Sen blir det möte, och sen tåget tillbaka till Örebro, med byte i Skövde. Var så otroligt mycket folk som skulle resa idag, så nästan allt var fullbokat.


Den veckan som kommer är dock väldigt intensiv nu, bara massa möten hela tiden, men det ska nog gå bra får vi hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela