Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Regniga promenader

Publicerad 2008-11-11 20:58:57 i Allmänt,

Idag har jag varit duktig, hunnit med en massa saker, fattar inte riktigt hur, men bra har det gått =)


Gick upp kl. 05,20 åkte ner till stan och tränade ett morgon pass i spinning, ganska skönt att börja dagen så, även om min omgivning tycker att jag är galen som går upp så tidigt för att träna. Åkte sedan hem, lästa de sista 40 sidorna inför seminariet, och sammanfattade de sista diskussionsfrågorna.  Förberedde sedan kvällens tsp lektion, ritade ett korsord, var nog dock lite trött när jag gjorde det, upptäckte ikväll att jag glömt att sätta nummer på en del av orden, ja ja, det blir väl ändå. Lagade sedan lunch, och det blev massa mat, är bra att ha matlådor i frysen nu i alla fall =)


Gick sedan till universitetet, hade ett seminarium om en bok vi läst, och det gick bra, pratade faktiska rätt mycket för en gångs skull, och kände att jag hade något att komma med också, skönt det. fick också tillbaka en inlämningsuppgift, och den var godkänd, härligt det.


Sen hem igen, promenad i regnet utan paraply. Åt lite, och sen iväg och hålla i tsp lektion. Nu vräkte regnet ned, blev paraply, men blev blöt ändå. Men lite regna har väl ingen dött av. Nu är jag hemkommen igen, lite trött, kanske inte så konstigt när man gått upp kl. 05,20 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela