Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Regnar ute..

Publicerad 2008-11-13 19:36:54 i Allmänt,

Idag har det verkligen regnat ute hela dagen, men det har egentligen inte gjort så mycket, har varit inne och pysslat, och det har varit rätt så skönt det också. Har passat på att tvätta, städa, läst lite litteratur inför morgondagens seminarium och så. Dessutom började jag igår kväll att lägga ett tusen bitars pussel, vilket innebär att jag verkligen haft sysselsättning i alla fall. Nu har jag bara alla blå bitar kvar, himlen och hav, får se om jag någonsin klarar av det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela