Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Pepparkaksbakning

Publicerad 2008-11-16 20:49:36 i Allmänt,

Helgen i Hjo är över, men åker snart ner dit igen. Men har varit trevligt att vara hemma lite. I fredags tog jag tåget ner till Falköping efter seminariet. D hade köpt ett mixer bord där, så mamma och pappa hämtade mig på stationen, sen blev det en sväng till Mc Donalds och käkade hamburgare. Var jättelänge sedan jag åt där, är inte så mycket för snabbmaten, men visst, någon gång då och då kan det väl vara gott.


Igår bakade jag och mamma pepparkakor, lite tidigt kanske, men samtidigt, vi ville ha det till 1: a advent, så bäst att passa på. Gav lite julstämning med bakandet i alla fall. Igår kväll gick jag sedan ner till farmor och farfar och gav dem en burk med pepparkakor, så de blev nöjda och glada.  Sedan idag har det mest varit lugnt, en promenad med pappa och så.


Nu ikväll har jag åkt tillbaka till Örebro igen. Tåget var 35 minuter försenat, men kom men så småningom ändå. Imorgon ska jag ner och träffa läkare och kurator på sjukhuset för att diskutera om problemen med CI. t, hoppas att de har något vettigt att säga nu då..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-16 20:53:24

Hej :)

har en tävling där 2 st vinner varsin ansiktsmask från yves-rocher.

va gärna med

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-fuktigivamde-ansiktsmask-fran-yves-roche.html

Postat av: Sussie

Publicerad 2008-11-16 22:15:53

Vill bara önska dig lycka till på Sahlgrenska om ditt CI. Hoppas det blir något beslut hur det blir med ditt CI.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela