Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Adventstädning

Publicerad 2008-11-28 19:49:45 i Allmänt,

Igår var jag duktig. Jag tvättade fem maskiner med tvätt och storstädade hela lägenheten. Dammsög, skurade golv, dammande bokhyllan och så. Så nu är det rent och fint här. Bytte också gardiner i alla rummen, satta fram adventljusstakar, så nu är det adventsstämning här.


Idag har jag varit jätte seg, har sovit dåligt inatt, så kan bero på det. gick och lade mig efter lunch, och somnade och sov tre timmar, var inte riktigt meningen att det skulle bli så lång tid men. Ska iväg till Uppsala på styrelsemöte i helgen, så kommer nog bli rätt intensivt, så tror i och för sig att jag behövde den sömnen.


Nu skall jag packa inför morgondagens resa..

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2008-11-28 19:52:25

Hej! Kolla gärna i min blogg om du har lust ;), ja har en tävling just nu så va gärna med o tävla om du vill! ha de bäst, kram!

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-11-28 19:54:17

ha en trevlig kväll :)

Postat av: Tilda Yli-Paavola

Publicerad 2008-11-28 20:20:08

Sugen på en ny, lite mer personlig design till din blogg? Jag kan fixa, för ynka 100kr får du en välgjord och fräsch design :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela