Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Yes, landstingen är inte alltid dumma...

Publicerad 2008-05-12 15:15:36 i Allmänt,

Ja lite positiv nu i alla fall... Fick mail från UH kansli att det är klart med tolakr till teckenspråkslägret som jag skall jobba på i sommar, kanonskönt, då kan man vara lite social också.. måste nästan köpa mig en glass för att fira eller något =) Ja det får bli imorgon då jag skall till Stockholm..

Ska ner och träna lite spinning nu, skall bli skönt, sen hem och plugga. Är mycket nu, jävligt mycket, men det skall väl ordna sig någon gång...

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2008-05-18 18:36:13

Vad kul!
Grattis till att du får tolk på lägret i sommar....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela