Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tredje dagen på kongress

Publicerad 2008-05-24 19:40:46 i Allmänt,

Ja idag var det tredje dagen på kongressen, skönt det, blir så intensivt nu. Men har dock varit väldigt skoj. Har träffat grymt mycket folk, vissa väldigt intresserade av UH, andra mest passiva och somliga negativa rent av, tråkigt men...


Efter kongressens slut blev det en kopp kaffe på stan innan det att jag tog bussen hem igen, och lagade mat för första gången på länge här hemma höll jag på att säga. Bara ätit frukost här de sista dagarna. Är väldigt trött på att äta ute nu måste jag säga, potatisen som jag kokade ikväll här hemma smakade bättre än någonsin.


Nu blir det till att packa lite inför imorgon, och sen sova tidigt, är så trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela