Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tentan är klar...

Publicerad 2008-05-20 20:41:38 i Allmänt,

Ja tillbaka i Örebro igen. Kom hit igår förmiddag, skönt att komma hem igen också. Dock är jag helt slutkör idag, men det kanske jag har all rätt att vara?! Igår hade jag några kompisar här på lunch, var kanontrevligt att sitta och prata och tjata lite. Jättekul att ni kom..


Sen på eftermiddagen satt jag i möte, UH:s ungdomskonferens skulle planeras. Mötet gick bra, men tog sin tid.. Sen skulle en kompis sova över här, så satt och tjatade fram till dess att det blev natt. Efter 5 timmars sömn var det dags att kliva upp och plugga, fixa hemtentan som skulle lämnas in idag. Men den blev klar i alla fall, och jag känner mig nöjd. Hoppas bara att läraren tycker det samma...


Sedan har det varit grupparbete för hela slanten idag. Har suttit i flera timmar och skrivit och diskuterat. Dock två timmar på förmiddagen utan tolk, hmm ingen hit, men men...


Ikväll har jag varit nere på stan, bra affärer här, stänger 19, så man hinner ju liksom ner efter skolan. Investerade i en cykelhjälm, känner att det kan vara bra att ha i den här stan. Folk verkligen kör bil och cyklar som idioter, bara ett under att det inte händer mera olyckor än vad det gör... Så imorgon hoppas jag på bra väder så jag kan cykla och prova min nya hjälm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela