Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Roligt med föreläsare som kan teckenspråk =)

Publicerad 2008-05-07 20:50:45 i Allmänt,

Idag blev jag minst sagt positivt överraskad när jag kom in i föreläsningssalen. Vi skulle ha en föreläsare från Röda korset som skulle berätta om deras verksamhet. Jag går in och sitter och halvtecknar lite med en klasskompis då föreläsaren kommer fram och frågar på teckenspråk om jag använder tolkar och om han skall vänta på dem innan han kör igång. Snack om att jag blev positivt överraskad, har aldrig haft en föreläsare som kan tsp innan =) Han var jättetrevlig och kom fram och tecknande med mig under pausen och så, sådan föreläsare skulle man vilja ha lite oftare =)


Dessutom har det ju varit så underbart väder idag, så man har all anledning att vara glad. Dock får jag min omtenta på fredag, men känner mig rätt väl förberedd inför den, så det skall nog gå vägen hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela