Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ledarhelg

Publicerad 2008-05-11 17:15:23 i Allmänt,

Ja, är tillbaka hemma i Örebro nu igen. Har varit iväg i Finnåker som ligger norr om Lindesberg och planerat sommarlägren som jag skall jobba på. Är nästan klar med all planering nu, så är jätteskönt.. Har någon förslag på lägeraktiviteter så hör av er, aldrig fel med nya aktiviteter =) Har varit en bra och trevlig helg där uppe även om det är väldigt skönt att komma hem nu igen.


Igår hade vi övning i hjärt- och lungräddning, var jätteintressant och skoj att öva, men självklart så hoppas man ju att man aldrig behöver använda sina kunskaper som man fått. Igår fick en grupp bland annat i uppdrag att agera som om de varit med i en bilolycka, och sedan skulle vi andra hjälpa dem, var väldigt intressant och lärorikt. Kvällen ägnades åt 5 -kamp tillsammans med SDU, och det var helt ok också. Enda problemet med att vara ute så här är att man aldrig sover, man tänker att nu ska jag sova tidigt, men gör man det, nej.....


Var också väldigt skönt att komma ut på landet lite nu när det är vår och så grönt och fint ute, ni kan ju själva kolla på bilderna som jag tog hur mysigt det var =)


Nu skall jag fixa lite middag, och ta en promenad i det härliga vädret. Pappa sa att det skulle bli regna fram på veckan, suck, vill verkligen inte ha det.

image4


image5


image6


image7

Mysigt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela