Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Grillkväll

Publicerad 2008-05-29 21:44:44 i Allmänt,

Idag har jag varit iväg och grillat tillsammans med några UH kompisar. Var trevligt, och det gäller ju verkligen att passa på nu när det är så underbart väder. Så det blev grillning av hamburgare och sen kubb spel. Kan ju knappast skryta med att vi var så duktiga, men var trevligt i alla fall =)


Har även fått den nya hemtentan nu idag, känner mig rätt nervös inför den, men hoppas att det går vägen. Väntar också fortfarande på resultatet från den förra delkursen, så bara att hålla tummarna och se.


Har även varit på Gustavsvik och simmat idag, var jätteskönt, verkligen, det är något som man borde göra oftare..


Igår var jag i Linköping hos CI - teamet, var intressant att diskutera med dem. Eller jag var väl rätt tyst, men lyssnade intresserat. Och hoppas att vi fick fram vårt budskap på ett bra sätt. Får nu se när vi skall besöka övriga team..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela