Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tentan är klar

Publicerad 2008-06-04 11:28:11 i Allmänt,

Ja idag har jag fixat det sista med tentan, så nu är den klar, gissa om det är härligt. Nu har jag vbara skriftlig opposion på två uppsatser kvar, sen är det somamrlov. Tänkte försöka att få klart det sista nu i helgen.

Annras har jag legat ute i solen nu på förmiddagen och njutit, varit så underbart skönt, men nästan för varmt, snarrar lite i skallen när man reser sig =)

Sitter och väntar på att af i Örebro skall ta ett beslut nu om jag får tolk till lägret i sommar eller inte, kan ju alltid hoppas på det bästa.

Nu blir det snart att fixa lunch, sen dra till Örebro om några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela