Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Sommar och tenta

Publicerad 2008-06-03 19:13:11 i Allmänt,

Nu har vi verkligen fått sommar i alla fall, jätteskönt, njuter varenda sekund. Så dagen har ägnats åt att skriva hemtenta och ligga ute i solen och njuta, inte fy skam det. Tentan känns helt ok, hoppas att käraren tycker det samma. Innan jag fick den tänkte jag att det kommer aldrig att gå vägen med denna kursen, men nu är jag lite mer positiv, vågar inte att hoppas på för mycket bara, speciellt inte med tanke på att jag kuggade sist.  


Imorgon skall jag och mamma bila upp till Örebro. Har flera skäl för att åka upp nu. Dels skall tentan lämnas in senast på torsdag, sen skall jag till hörcentralen på torsdag morgon. Och sedan vill jag hämta hem alla blommor och så och ha dem här i Hjo i sommar, jag kommer ju fara runt som en galning land och rike runt, så bättre att ha allt samlat.


Sedan har jag också blivit bjuden till min kompis G som bor i Örebro imorgon kväll på Sushi, detta är något som jag aldrig provat på innan, så det skall bli spännande. Kul att komma ut och träffa lite nya människor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela