Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mycket ser ut att lösa sig..

Publicerad 2008-06-11 13:20:44 i Allmänt,

Ja som sagt, det ser ut att lösa sig med det mesta just nu, skönt det. Har planerat nästan klart kart inför lägren nu, så underbart skönt att ha det momentet ur välden. Dessutom så fick jag besked från AF nu vid lunch att mina tolkar till Björkö är klara, dessutom får jag tolkar från ett kanonbra bolag, är så nöjd..


Dessutom har jag mailat CI teamet i Huddinge och frågat vad som krävs för att få ett till CI, och de var positiva till att operera ett till. Nu gäller det bara att landstinget i Örebro kan ställa upp och betala det hela också, kanske inte är lika lätt att få dem att göra det, men man kan ju hålla tummarna i alla fall =)


Vad har hänt annars idag då? Jo har tagit en långpromenad på 8 km, var så underbart skönt. Något man borde fortsätta med varje dag kanske?!


Nu väntar jag på att övriga familjen skall komma hem, sen blir det kanske en resa in till stan, får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela