Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Midsommar

Publicerad 2008-06-20 14:12:17 i Allmänt,

Nu var det längesedan jag skrev något här. Har varit iväg på Björkö och jobbat som läger ledare i nästan en vecka. Och det har varit kanonkul, längtar på många sätt tillbaka, men samtidigt så är det skönt att komma hem och få lite sömn igen. Den biten är lätt att man missar när man jobbar =)


Lägret har bestått av vattenskidåkning, 5-kamp, massa fotbollsspelande, brännboll, besök på Universeum osv. synd att vi ledare inte hann med att prova vattenskidor, det hade varit skoj annars. Ett annat nöje med lägret är att ha hyrbil, och inga dåliga bilar man får köra heller ha ha =)


Kom hem igår kväll igen. Sovit länge idag på morgonen, och känner mig nu rätt pigg igen. Tur är väl det, det är ju ändå midsommarafton. Ikväll blir det rätt lugnt ändå, skall till min morbror och fira där tillsammans med familjen. Sen imorgon bär det av till Örebro igen innan jag åker till Leksand på söndag och börjar jobba där. Behöver nog verkligen komma upp till Örebro, fasar för hur mycket post det kommer att finnas i postlådan, hoppas att allt ar klarat sig bara..


Ja trevlig midsommar på er alla där ute..

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-20 14:18:42

Glad midsommar! Kom med förslag på ett namn åt kissen på min blogg :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-22 13:49:58

Du kan ju alltid be nån örebroare att ta in din post för dig när du är borta längre perioder...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela