Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Läger time

Publicerad 2008-06-13 10:15:42 i Allmänt,

Laddad? O ja det här kommer att bli jätteskoj. Imorgon bär det iväg till Göteborg och Björkö, och det kommer att bli ett toppen läger hoppas jag..


Nu i eftermiddag blir det en tur till Jönköping. Först hämta hyrbilen i Habo, sedan dra till stora staden Jönköping för att handla lägersaker.. Skall också bli väldigt spännande att se vad det är för hyrbil ,vet att det skulle bli en V6:a inte illa, får nog ta det lite försiktigt med gasen där =)


För övrigt hoppas jag nu att alla saker är förberedda, så lätt att något blir glömt, speciellt när man planerar tusen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela