Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vad gör man när amn är ledig?

Publicerad 2008-07-21 10:11:56 i Allmänt,

Ja vad hittar man på när amn har en ledig dag? Var så länge sedan jag var ledig sist att jag nästan inte vet vad jag skall göra.  Tror att det får bli en lång promenad nu på förmiddagen och sedan lunch hos farmor och farfar. Och i eftermiddag lovade jag farmor att åka med till hennes syster och fika där. Så dagen rullar nog på i relativt högt tempo ändå... Men ändå skönt med en dag ledig, en dags slappande....

Kommentarer

Postat av: [ ≡ EMMA ≡ ] - - - DESIGNUTLOTTNING!

Publicerad 2008-07-21 10:17:34

Tävla om en ny design hos mig! :)



http://courageo.blogg.se/category/designutlottning.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela