Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Packar, packar

Publicerad 2008-07-04 15:20:00 i Allmänt,

Arbetsveckan avklarad, skönt det. Idag har det gått bra, så har ingen anledning till att klaga, men visst är det skönt med helg.


Nu måste jag dock börja packa inför Gotland, undra vad jag behöver ta med, vill inte släpa runt på allt för mycket känner jag. Men vi skall ju rida islandshäst också, så behöver packa ner lite oömma kläder till det också. Ja ja, packningen löser väl sig på något sätt, om inte annat får det bli en större väska =)


Farmor ringde förut och sa att hon hade gjort jordgubbstårta och frågade om vi ville ha, och sådant säger man ju inte nej till precis... Skall bli smaskigt..

Nu bara ajg väntar på mail, vill ha schema för hur jag skall jobba vecka 29 då jag skall vara personlig assistent. Hoppas att det kommer idag eller tidigt imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela