Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Och så var det borta....

Publicerad 2008-07-27 08:21:31 i Allmänt,

Datorer är ju bra på många sätt. Men när amn åker på att göra en akut systemåterställning och allt som ligger i dem försvinner är det mindre skoj. Hade skrivit en artikel som skulle in i en tidning som var nästan klar, nu är den borta, hsde en halv färdig ppt presentation, nu är den också borta... Ja dagen blir nog att ägnas åt att skriva om artikel, minns väl på ett ungefär vad jag skrivit, men surt att behöva göra om allting igen... Ppt presentatationen kan vänta, är tre veckor kvar till jag behöver den så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela