Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Gotlands resan

Publicerad 2008-07-16 20:56:51 i Allmänt,

Börjar med att säga, Gotland är helt underbart, verkligen älskar den platsen. Har varit en intensiv, men adlelses underbar vecka, har besökt massa olika seminarier, försökt få fram våra åsikter till politikerna och så. Har band annat träffat en massa politiker som sitter i social och utbildningsutskottet, samt pratat med vänsterpartiets ledare Lars Ohly, inte illa va =)


Har också varit ute och shoppat lite, det bästa köpet blev en sommarklänning i tubtopp modell, tycker verkligen om den.


Blev också en del promenader genom stan, och fotade en massa. Får nog lägga upp lite Gotlandsfoton här sen tror jag..


Men har också under veckan fått en otrolig förälskelse till Nikons digitala systemkameror, funderar starkt på att köpa en. De kostar ungefär 6000 kr, så inte så jättefarligt. Får se vad pengarna räcker till när jag har jobbat klart för sommaren, samt köpt höstens kurslitteratur, vilket inte är lite....


Ne nu ska jag snart sova så jag är pigg inför morgondagens jobb..

Kommentarer

Postat av: MArina

Publicerad 2008-07-17 08:52:12

Dyr kamera......tycker jag.....:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela