Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Gotland nästa

Publicerad 2008-07-03 19:49:05 i Allmänt,

Ja snart bär det av till Gotland, bara imorgon med jobb på Fagerhult. Sen på lördag åker jag till Stockholm, för att sedan åka mot Gotland tidigt på söndag morgon. Skall bli så skoj och spännande, längtar verkligen.


Annars har veckan fungerat rätt ok, jobbat på Fagerhult och monterat en hela massa lampor. Trivs väl helt ok med det, börjar väl gå på vana nu, detta är ju trots allt min sjunde sommar där. Men längtar just nu ändå efter ledigt, att väckarklockan inte ringer havl fem på morognen i alla fall.


Gotland nästa vecka kommer säkert också bli intensivt på sätt och vis, men som sagt, får sova längre än till halv fem på morgonen i alla fall =) Får se om UH lyckas få fram sina intresse politiska frågor på ett bra sätt nu, skall bli spännande. Och vi får hålla tummarna för att vi lyckas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela