Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Det var länge sedan....

Publicerad 2008-07-24 21:19:05 i Allmänt,

Jobbar och står i, trivs bra med tillvaron måste jag säga. Är ledig på söndag sen igen, skall bli rätt så skönt det med i och för sig. Bara slappa lite, hoppas på att det underbara vädret håller i sig och så.

Igår träffde jag en gamal klasskompis från högstadiet, inte träffats på väldigt lång tid, så var väldigt skoj att ses igen. Hoppas verkligen att det inte bli lika lågt till nästa gång vi ses.. Även idag har jag träffat en kompis efter jobbet, vi ses dock lite oftare, men väldigt trevligt ändå att tjats bort några timmar, för tjata har jag ju lätt för ha ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela