Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Teckenspråksavslutning

Publicerad 2008-12-16 21:28:56 i Allmänt,

Idag var det sista gången för teckenspråksgruppen som jag undervisar. Vi kommer ta nya tag igen efter jul, men först blir det 5 veckor julledighet. Gruppen var så snäll och gav mig en jättefin ljuslykta.  Vilket de verkligen inte hade behövt, men blev jätteglad, gulligt av dem. Vi satt och hade lite avslutningsfika nu ikväll, satt och pratade lite, jättetrevligt förutom att jag missade 95 % av samtalet, men men..


Nu ska jag ladda inför morgondagens grupparbete, blir säkert bra. Skriva socialutredning.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-16 22:57:41

Skoj du tyckte om den. Det är du värd. Tänkte på att det kan vara svårt för dig att hänga med.. så kanske vi ska träna på att teckna när vi sitter o fikar. Är ju rätt smart att göra det. :)

Så hänger alla med o vi alla blir duktigare :P



Ha en grymt bra jul.



Kramar mega trött Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela