Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

SJ älskar mig

Publicerad 2008-12-08 21:02:33 i Allmänt,

Jag tror att SJ älskar mig i alla fall, så som jag rest den sista tiden så har de gjort en stor förtjänst på mig. Börjar nu bli rätt less på att resa, och det tar en del på krafterna också. Varit i Stockholm ett flertal gånger de senaste veckorna, i Uppsala, hemma i Hjo två gånger, i Göteborg osv. osv. Skall till Hjo imorgon igen, för jag har fått en tid hos CI -teamet i Göteborg kl. 9 på onsdag morgon, det är ju omöjligt att ta sig här från Örebro och ner tills den tiden, så blir att mellanlanda hos föräldrarna.


Annars rullar det mesta på, jobbat i helgen, var trevligt och bra, blev julmarknad i Tidaholm i lördags och julbord i Göteborg igår, så nu börjar jag komma i julstämning. Dessutom letar jag efter någon som vill haka på och gå på Luciafirande här på fredag, någon kompis som är intresserad? Ja, det var en lite kort rapport från mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela