Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Julstökar

Publicerad 2008-12-20 15:54:22 i Allmänt,

Nu börjar jag komma i lite julstämning faktiskt, vi håller på att jul stöka här idag, går rätt så bra. Har städat mitt rum, hjälpt mamma att byta lite gardiner och så. Så det flyter på ganska bra, är ju dessutom tre dagar till som vi har på oss att fixa och greja här hemma. Får snart fixa lite julmusik här också, det har inte börjat spelas ännu. Kanske borde spela lite julmusik på saxofonen själv också? Nog för att den låter som en gammal kyrkorgel, men ändå =)


Så nu blir det Hjo fram till nyårsafton, då blir det tillbaka till Örebro några dagar igen. Så vi får hoppas på en trevlig jul här hemma, men det blir det säkert. Måste även plugga lite, tentar i januari. Är den första saltentan för mig, så det känns lite nervöst...

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-20 16:04:42

Julstök är så mysigt :).



Lycka till med tentan, det går nog bra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela