Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Julafton

Publicerad 2008-12-24 18:09:06 i Allmänt,

Passar på att blogga lite snabbt här nu på julafton. Allt rullar på enligt traditionerna.

Förmiddagen har varit rätt så lugn hemma, tog en liten promenad på morgonen, men med tanke på att det är underkylt regn här idag, så var det glashalt, jättesvårt att promenera. Sedan blev det att göra sig julfin, promenera ner till farmor och farfar äta lunch, sitta och prata och ha det mysigt.

Hem igen, morfar och Gun kom, kollade på Kalle Anka, en riktig jultradition som jag absolut inte vill mista. Sedan blev det fika och lite julklappsutdelning med dem. Jag fick pengar som vanligt, jättebra, de skall nog gå till nya gardiner till kök och vardagsrum tror jag. Morfar och Gun åkte nyss hem, nu förbereder vi maten här, farmor och farfar skall strax komma hit, äta mat och sedan blir den riktiga julklappsutdelningen med dem här ikväll...

Vill också passa på att tacka för alla fina julhälsningar jag fått via mail och sms.

Gos jul på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela