Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

En bra dag..

Publicerad 2008-12-15 21:15:32 i Allmänt,

Allmänt nöjd med denna dag. Vaknade kl. halv sju, utan att behöva ställa väckarklockan. Gick upp ringde vårdcentralen för att ändra en läkartid. Gick sedan ut på en halvtimams morgonpromenad efter frukost, var skönt. Hem fixade lite och sen iväg till Universitetet som startade kl. 12 idag. Vi hade intervjusamtal inför social utredningen, trevligt, och roligt, svårt att vara neutral bara =) hade dessutom helt underbara tolkar idag, två klara favoriter vilket ju inte gjorde tillvaron sämre precis.


Sedan promenerade jag ner till stan, investerade i en ny stegräknare, har tappat min gamla idag. Men måste ju vara duktig och utmana A när det gäller promenaderna =) Sedan träffade jag UH: s vice ordförande M för att diskutera lite om min kommande roll. Satt på en café i stan och fikade och diskuterade. Trevligt att sitta så och k8unna kommunicera med någon som kan teckenspråk, underbart.  Hon sticker utomlands vid årsskiftet så från den 1 januari går jag in på fyllnadsval i hennes ställe fram till årsmötet. Skall bli spännande, samtidigt som jag kommer att sakna kompetensen hos M, att kunna fråga och bolla med henne har varit bra.


Efter att hon tagit tåget tillbaka mot Stockholm gick jag iväg och fixade den sista julklappen, nu är jag nog klar tror jag, om det inte blir att man köper något mera, är lätt att det blir tillägg ibland. Har även hunnit med ett spinning pass ikväll, så underbart skönt. Känner mig lite seg nu, så kommer nog att somna rätt skönt skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela