Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vardagsrums bord

Publicerad 2008-08-13 08:41:12 i Allmänt,

Igår var jag i Tibro för att kolla på matsals bord med 6 stycken stolar att ha i vardagsrummet. Mitt kök är rätt litet, så har bara ett litet bord med 4 stolar där, men är så trångt om det kommer några att sitta 4 pers där och äta. Kollade dessutom redan i december innan flytten till Örebro på ett fint bord i ek borta i Tibro. Så tog med mig morbror igår och åkte dit, och hittade samma bord igen. Så beställde det. Får det vecka 38, men ingen nackdel för mig nu när det krånglat lite med CSN bidrag och allt. Så skall bli skoj att få lite nya möbler sen igen =)


Annars var gårdagen rätt så lugn. Jag och mamma satt här igår kväll och plastade en massa böcker som jag skall använda på universitetet sen. Nästan alla mina böcker har stor pocket format, och de blir ju inte så fina i pärmen om man inte plastar in dem. Men puu vad jobbigt det var att plasta.


Dagens planer? Jo fixa med min ppt presentation inför helgen. Ta en långpromenad om det inte regnar. Gå till farmor och farfar och lämna tillbaka en nyckel. Och sen ikväll kanske sola solarium. Får även se om jag hinner börja packa lite som skall med tillbaka till Örebro sen på tisdag också.. och just nu brummar tvättmaskinen, så vill försöka få ut mina lakan på tork innan regnet kommer också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela