Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Trött

Publicerad 2008-08-23 21:23:09 i Allmänt,

Idag ar jag jobbat hela dagen, 9 timmar, från 10-19. Sedan blev det att åka iväg och köpa lite mat på vägen hem. Så kom hem vid 20 tiden. Och blev så fruktansvärt seg när jag körde hem idag, så tur att det inte var längre än 2,5 mil att köra, hade inte orkat mycket längre... Funderar nu allvarligt på att sova snart även om klockan bara är halv tio en lördagkväll. Men, men är man trött så är man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela