Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Summering av dagen

Publicerad 2008-08-13 19:45:31 i Allmänt,

Har ändå hunnit med en hal del idag får jag säga. Förmiddagen ägnades åt en långpromenad på 8 km, skönt att komma ut lite. Hann också med att köra en maskin med lakan och handdukar. Bra att ha det rent och ta med upp till Örebro sen nästa vecka. Är så bekvämt att tvätta här hemma hos mamma. Man behöver inte boka tvättid och sen är det bara att hänga tvätten ute, kanonbra =)


Sedan blev det att fixa lunchen samt greja med min ppt presentation inför helgens föreläsning. Nu är den nästan klar. Härligt...


Blev en promenad till farmor och farfar, lämnade tillbaka nyckel och spelade lite kort. Brukar spela kort med farfar när jag är där, rätt skoj faktiskt =) De frågade om jag ville  följa med till skogen och plocka svamp och ja, varför inte. Så gick i skogen i 1,5 timma. Svampfynden blev inte så stora, men blev några så, små paket med svamp till mig i alla fall. Gott att ha i frysen sen i vinter.


Åkte hem, fikade och började packa saker som ska med till Örebro. Blir att packa resten på måndag sen. Är typ bara blommor och kläder som ska med, så inte så jättefarligt. Sen har jag färgat håret, vet inte hur det blev än, har inte torkat så man kan se. Men färgade det mörkt nu, hade typ 27 olika färger innan då jag ärgade slingor i våras som har växt ut nu.


Ja ska väl kolla hur håret blev, sen ta en kopp med te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela