Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Stressad

Publicerad 2008-08-28 16:17:32 i Allmänt,

Mycket på schemat just nu, både på gott och ont, allt händer verkligen på en gång, men det är väl så det ska vara kanske.


Säger bara att det är tur att man kollar innan hur mycket man har att plugga på universitetet nästa vecka. Vi börjar på måndag egentligen. Och redan till på tisdag ska vi ha läst en bok om lagar och EU, på 240 sidor. Sedan på onsdag har vi inga lektioner, jäkla tur det. Men tills på torsdag ska vi ha läst mellan 250-300 sidor till, så det blir en del. Ingen mjukstart här inte...


Dessutom är jag inte hemma på hela helgen. Börjar imorgon med att gå ner till jourcentralen på öronmottagningen kl. 8. försöka få bukt med värken vid CI: t i alla fall. Sen ska jag hämta ut hyrbilen, gå och simma lite tänkte jag, behöver nog det för att orka med helgen sen tror jag. Sen kl. 14, ska jag hämta G och M och vi ska åka till på lokalförenings träff med UH. Så blir full rulle. Känner nu en viss stress, eller viss, typ super stress... Ska äta lite nu, sen iväg och träna step up, känner att jag behöver det för att varva ner lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela