Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Power point

Publicerad 2008-08-07 17:03:39 i Allmänt,

Sitter och fixar emd en ppt presentation tills jag ska till Västanvik och föreläsa nästa helg. De roliga är att jag som alltid hatat datalektionerna i skolan nu upptäckt att det är riktigt skoj att jobba med ppt =) Hoppas nu också att jag får ihop en bra presentation där. Har lite idéer i alla fall. Får be brorsan om lite hjälp nästa vecka bara, se om jag kan få låna hans videokamera lite bland annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela