Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Örebro visit

Publicerad 2008-08-11 20:26:09 i Allmänt,

Hemma igen efter ett par dagar i Örebro i regnet. Ja ja, enda fördelen är ju att jag slapp klippa gräsmattan, men blir att göra det nästa vecka när jag kommer upp istället.


Annars har jag träffat en klasskompis från universitetet T och ätit på Brickebergs restaurang, var trevligt att sitta och tjata lite. Idag var jag nere på stan, köpte ett nytt träningskort för både spinning och gympa på friskis. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen. Tänkte nu i höst prova kick boxning, se hur det går, men man måste ju prova några gånger i alla fall, ser skoj ut.


Kollade också på Ekbord till vardagsrummet. Men hittade inget bra, de var så dyra. Så får bli en svängt till Tibro imorgon och kolla där, skall ta morbror med mig. Annars skall jag bara njuta av ledigheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela