Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Flytta tillbaka igen

Publicerad 2008-08-25 09:39:21 i Allmänt,

Igår gjorde jag massa olika saker hela dagen. Förmiddagen blev det en cykeltur, inte så lång, men räckte, kände mig lite förkyld igår, men känner mig bättre idag igen, skönt det. Sen hem, duscha, äts lunch och iväg till farmor och farfar. satt där en timma, drygt, fikade, spelade kort emd farfar och valde ut några dukar och så som jag skulle få av farmor.

Sen kommer pappa och hämtar mig, vi två skulle åka till Skövde, och hämta D vid tåget, men var tvugna att handla en massa saker innan. Så det blev en svägn til ÖB; Lidl, Bil tema och Coop innan vi var klara med alla inköpen. Själv köpte jag lite blomsterlökar som jag ska plantera i mina rabatter sen, det kommer säkert att bli bra får vi hoppas. När alla ar inhandlat blev det en fika på stationen innan D:s tåg kom in.

Åkte hem, åt tacos och sen gav mamma hennes födelsedags present. Egentligen fyller hon inte förrän om en vecka, men tyckte att det är roligare om jag kan vara med och överlämna paketen från mig och brorsan. Iår hade ajg fixat en fin hösttröja, och hon blev nöjd och glad, skönt det =)

Idag blir det att åka tillbaka till Örebro igen, när jag kommer hem till föräldrarna nästa gång är oklart, hoppas att jag kan sticka iväg om ca en månad, så det inte tar ända fram till vecka 44 innan jag kommer ifrån studierna och allt. Ja, ja bara att hoppas, tror att jag behöver komma hem innan dess också. Mamma och pappa har lovat att komma upp någon gång i höst, men vill ju träffa farmor och farfar och så lite också.

Nu tänkte jag ta en promenad, sen hem och packa, äta lunch, duscha, åka till Hjo och klippa mig innan avfärden mot Örebro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela