Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bidrag är inte min sak...

Publicerad 2008-08-12 09:11:22 i Allmänt,

Tur att jag upptäckte felet. Satt och kollade på mina CSN papper och upptäcker att de är felaktiga, jag får inga lån om jag behåller dem så. Fyllde i en ändringsblankett snabbt som bara den, som jag skall posta nu idag. Samtidigt som brorsan hjälpte mig att ringa till CSN för att kolla om jag får CSN i början av september, eller om det blir uppskjutit nu pga. detta fel.


Och resultatet blev att det kan bli uppskjutit lite grann, men max en vecka typ, så blir väl att leva snålt lite i början av september. Ja, ja. Det ordnar sig på något sätt, tur att jag upptäckte felet nu och inte om tre veckor i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela